Bellinge-stykket nedstøms brogårdsvej

Invitation til fisketure oktober - november 2022

Invitation til fisketure ved Dalum Lystfiskerforening oktober og november 2022

Så er det tid til at støve grejet af, spænde spolen og tjekke grejæsken igennem, og ellers finde en god handel ved vores kommende loppemarked! Tag fiskemakkeren under armen, og lad os mødes i Dalum Lystfiskerforening

Jørgen Tingkær og John Allan Øllgaard har endnu engang arrangeret to spændende ture, hvor alle er velkomne. Vi starter begge ture ved klubhuset på Mejerivej, og kører i samlet flok mod destinationerne.

En tur til Odense å, Aasum, d. 29/10, kl. 8:30

Turen går mod Aasum!

Ifølge fangstrapporterne er havørrederne godt på vej op i åen, og vi sørger dermed for at alle får muligheden for at få et par gode stræk med til sæsonens sidste dage, og til den kommende sæson. Turen her er en god mulighed for at blive bekendt med nogle af åens bedre stræk, når det kommer sig til trækkende havørreder, og de erfarne fiskere i blandt vil med sikkerhed kunne udpege et eller flere standpladser.

En tur til et mindre kendt vandløb, Vindinge Å, d. 13/11, kl. 8:30

Som afslutning på sæsonen, tager vi mod Vindinge Å, der strækker sig fra Tarup og ud gennem Vindinge, hvor den løber ud i Holckenhavn Fjord nær Nyborg. Alt efter de foregående dages vejr, varierer den nærmere lokation for at sikre bedst mulig adgang til fiskeriet for alle. Her er endnu engang mulighed for at gense eller lære et nyt fiskevand i fællesskab med andre entusiastiske lystfiskere.

OBS: Skulle vind og vejr være imod os, vælger vi en anden destination, når vi mødes ved klubhuset inden turens start.